9 kwietnia 2017

Glasses and piercing.





Cześć !
Ostatnie dwa tygodnie są to tygodnie zmian. W tamtym tygodniu zaczęłam nosić okulary (chociaż nie jestem jeszcze pewna do końca czy mi pasują) Pierwsze dni były naprawdę koszmarne, ponieważ wiadomo wzroku musi się przyzwyczaić. Dodatkowo zdecydowałam się na swój pierwszy kolczyk, z którego jestem bardzo zadowolona i nie żałuje że go zrobiłam. Być może niektórym z was ten pomysł niekoniecznie przypadł do gustu ale jak kto lubi. W najbliższych tygodniach może napisze coś więcej na ten tamat.
Zostały mi jeszcze tylko 3 dni szkoły i czeka mnie przerwa, która potrwa aż 13 dni ! Nawet nie wiecie jak się ciesze że nareszcie moje dni nie będą otoczone wiecznym stresem.  Postaram się tą przerwę wykorzystać w miarę aktywnie bo niestety jeżeli chodzi o moją aktywność fizyczną w ostatnim czasie jest bardzo źle (chyba że spanie po szkole można uznać za jakąkolwiek aktywność fizyczną) Mam nadzieję ze mi się to uda i małymi krokami zacznę częściej myśleć pozytywnie.
Na początku tego tygodnia wybraliśmy się nad pobliskie jezioro z myślą aby zrobić jakieś zdjęcia. Uważam że efekty są naprawdę zadawalające jak myślicie ? A jak wasze samopoczucie w ostatnim czasie? Macie również dni wolne od szkoły ?





19 komentarzy:

  1. Również noszę okulary, ale już prawie rok! Do wszystkiego idzie się przyzwyczaić kochana :)
    Miałam kolczyka w nosie, którego uwielbiałam, ale niestety musiałam z niego zrezygnować, bo mimo długiego czasu nie chciał się przyjąć :(
    http://momentdlamniee.blogspot.com/2017/04/krakow-jedno-z-najpiekniejszych-miejsc.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie Ci w tych okularach, bardzo twarzowo Ci :) a sesja? Cudowna. Ma swój urok i klimat

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia, szczególnie to ostatnie bardzo podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnie zdjęcie chyba najlepsze, super uśmiech!:))
    pasują ci okulary i to bardzo;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, super wyglądasz w tych okularach :)
    Pozdrawiam :)
    http://silenttly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podzielam twój ból co do aktywności fizycznej :'( Cały czas po szkole to leżenie w łóżko albo odrabianie lekcji.
    Jeśli chodzi o okulary, ta osobiście noszę juz... ponad dwa lata. Uważam że wyglądasz bardzo ładnie w swoich :)
    A zdjęcia bardzo fajne

    Jeśli masz ochotę, zapraszam cię na mojego bloga, dopiero się rozkręcam https://zzyciapiszacegoleniwca.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już od 5 lat powinnam nosić okulary...
    Świetne minimalistyczne zdjęcia ;)
    http://rooksiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. No cześć Amelka!
    Okulary-kiedyś uważałam, że noszenie ich jest karą, której na szczęście nie zaznałam (na szczęście, bo dobrze jest mieć sprawne oczka), a teraz od pewnego czasu poluje na jakieś ładne zerówki. Do wszystkiego idzie się przyzwyczaić, domyślam się, że początki są trudne. Uważam, że niesamowicie Ci pasują i patrząc na Twoją buźkę z tymi szkłami nie wygląda ona w ogóle "dziwnie". Normalnie jakbyś się w nich urodziła, hahaha!
    Co do piercingu, to gdzie ten kolczyk? Nie mogę się tego nigdzie doszukać. Hejtami odnośnie "kaleczenia swojego ciała" się nie przejmuj, co kto woli.
    Zdjęcia są prześliczne, szkoda, że tak mało. Z resztą co się dziwić skoro modelka wspaniała. ;) Widać, że się nie krępujesz przed obiektywem.
    Małe pytanko, jak obrabiasz fotki? A może ktoś robi to za Ciebie? Chciałabym poznać chociaż program jaki został użyty.
    Wygląd bloga to moje małe spaczenie. Odkąd tworze szablony jest on pierwszą sprawą na jaką patrzę. Jak dla mnie 10/10! :D

    Pozdrawiam i życzę Ci samych sukcesów Amelko!
    Natalia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka ! Dziękuje ci za miłe słowa ^^ Program jaki używam do obróbki zdjęć to Adobe Photoshop Lightroom ;)

      Usuń
  10. Przepiękne zdjęcia! Okulary bardzo Ci pasują :) Obserwuje!
    http://s-busz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia, świetna Ty! Obserwuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Najpiękniejsza Blogerka
    <3

    OdpowiedzUsuń
  13. mnie piercing kręci już od dawna... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to nie ma na co czekać :) ja też się wkręciłam,. na początku planowałam zrobić sobie kolczyk w pępku tylko ale nie dało się poprzestać tylko na tym jednym :) jak szukasz dobrego piercera w Wawie to szczerze polecam Anię z Jah Love Tattoo :)

      Usuń
  14. też już kilka razy byłam u Ani w tym studiu na Wilczej 32 :) robiła mi tragusa i helixa, wyszło super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, ze zdecydowałaś się na swój pierwszy body piercing 😍 teraz tylko pielęgnować i dbać o powstała dziurkę i dobierać tylko wysokiej jakości kolczyki
    https://septum.pl/

    OdpowiedzUsuń
  16. ja też chodzę na piercing do Jah love Tattoo w Wawie. Piszecie tu o Ani, nie znam jej ale ze swojej strony polecam Kacpra, też ma fach w ręku :)

    OdpowiedzUsuń