17 stycznia 2017

2017! Nowe posty, pomysły i nowy start.


Hej Wszystkim! 
Sama nie wiem za dobrze jak zacząć tego posta, ponieważ jak można zauważyć w ostatnim czasie nie pojawiały się one tutaj zbyt często. Ostatni raz pisałam do was w 2016 roku a tu co ? Mamy już prawie połowę stycznia 2017 roku. Ten czas mknie naprawdę szybko nie sądzicie?
Postanowiłam że w tym roku zadbam o bloga jak najlepiej potrafię i mam nadzieję że dotrzymam słowa i nie zawiodę sama siebie. W głowie mam kilka pomysłów na posty, które mam nadzieję że uda mi się zrealizować w najbliższym czasie.
Aktualnie mam ferie i chwile czasu na odpoczęcie od "monotonii szkolnej", której miałam juz serdecznie dość ! Jak narazie moje ferie spędzam leżąc pod kocykiem, słuchając muzyki i pijąc ciepłą herbatkę, ponieważ dopadła mnie choroba... Ale mam nadzieję że już za pare dni będzie lepiej ! 
A wy macie jakieś plany na ferie ? Czy tak jak ja spędzacie je w łóżku ? 





28 komentarzy:

  1. Super zdjęcia :)
    Musiałaś mocno zmarznąć na sesji XDD
    Super blog tak trzymaj ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałam ci powiedzieć,że jesteś śliczna. A co do sesja to uwielbiam sesje w śniegu, po prostu kocham <3 Też chyba muszę zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja swoje ferie zacznę za tydzień, w międzyczasie sesja, aaale da się przeżyć :) Będę chciała poświęcić się blogowaniu i wziąć się za siebie :)
    Zdjęcia wyszły świetnie! Wracaj do zdrowia i baw się dobrze w ferie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna czapka :) jak i cała stylizacja, jesteś bardzo ładna i fotogeniczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia! JA fere spędzam u chłopaka! Życzę zdrowia i spełnienia tego postanowienia!
    ---
    http://styluliczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki, żeby plany na bloga się udały! Ja jeszcze nie mam ferii, niestety. Super zdjęcia!
    http://kinga-wajman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie. Ładniutka jesteś. Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również wprowadziłam na bloga zmiany. Trzymam kciuki :) Ps. piękne zdjęcia pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja niestety nie mam ferii...eh bycie doroslym ;p
    Pieknie wygladasz na zdjęciach <3


    http://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam ferii:( świetna stylizacja:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mega są te zdjęcia :) to prawda czas szybko leci ;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega są te zdjęcia :) to prawda czas szybko leci ;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka śliczna <3

    http://kawabezkofeinybyclaudia.blogspot.com/2017/01/przyszed-ten-czas.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna sesja . Bardzo jesteś ładna . Masz miłą twarz, po samych zdjęciach mogę stwierdzić, że jesteś sympatyczną dziewczyną

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny sweterek, udanych ferii.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś bardzo ładna, świetna stylizacja, udanych ferii
    https://maryskabla.wixsite.com/lifelikelifestyle

    OdpowiedzUsuń
  17. Udana stylizacja i ładna dziewczyna:) Bije od Ciebie taka pozytywna aura.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne zdjęcia i śliczna buzia :) Życzę Ci udanych ferii! Ja właściwie mam teraz "roboty" więcej niż zwykle i nie mam pojęcia, kiedy nadejdą moje wymarzone wakacje.

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczna^^ bardzo fajne i klimatyczne zdjęcia, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale piękny zimowy klimat i w dodatku tak dobrana stylizacja <3 Ja niestety będąc na studiach nie mam już ferii, ale Tobie życzę ich jak najlepiej spędzonych ! ;)

    www.horenxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. pięknie wyglądasz :) fajna sesja

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj aż robi mi się zimno jak na ciebie patrzę. Ale chyba warto było bo zdjęcia piękne
    Pozdrawiam
    http://cottonon.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. A moje ferie juz się skonczyły :)
    http://treamicii.blogspot.com/2017/02/ulubiency-ostatnich-miesiecy.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne zdjęcia Kochana!
    Mam nadzieję że ferie jak najbardziej się udały.
    Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń